erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

kávéházi (csend)élet

2024. szeptember 11. - gond/ol/a

 nem értem én az embereket, a kávéházban pl

ahol rajtam kivül egy asztal foglalt

két  nő ül ott egymással szembe

és beszélgetnek

mit beszélgetnek?

Beszél az egyikük.

Méghogy beszél?!

Fennhangon harsog.

pedig én nem vagyok kiváncsi a hozzátartozók tanulmányaira, kapcsoataira, se a család utónyaralására...stb 

el is jövök előbb

még mindig  beszél(getnek), valószinűleg!

 

 



 

 

 

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1018489617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása