erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

alice fia

2024. június 09. - gond/ol/a

 

 50 éve láttam a filmet (először)

fontos volt, még az aktuális naplómban is irtam róla, nagy filmélményként

 

Most újra megnéztem

Most is tetszett

De rájöttem, hogy egész más mozzanatokra lettem figyelmes

(életkori változásomnak megfelelően)

egyáltalán nem a nő párválasztási problémái érdekeltek, hanem a fiacskája, aki kb egyidős az unokámmal (azaz volt a filmben, már kb 62 éves lehet)

 



 

rá kellett figyelnem, vele voltam empatikus... elsősorban


 

 

aranyos kis srác volt (kiskamasz)(akár az uokám :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2218424469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása