erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

letűnt korok

2024. május 14. - gond/ol/a

lányomék Óbudán Szokratesz védőbeszédét látták, kitől? kérdem. biztos nem Haumanntól. de az ő neve összekapcsolódott vele a z én emlékeimben, akkor fedezték fel vidékről,  s lett fővárosi szinész, de lányom vitázik, eleve azzal kezdi hogy Haumann meghalt (mintha én nem tudnám , meg hogy tán nem is volt vidéki szinész)?) és Jordánt kapcsolja Szokrateszhez, és Maratról beszél Haumann kapcsán, feladom, egy á, letűnt korokkal! de lányom meghallja s azt általánositja , hogy minden kor letűnt, Naná, igen, Csak hogy az a különbség , hogy ez az ÉN letűnt korom! ) egyébként én Kálmánnal láttam a Marat is-aki már mintha életében élte volna meg a letűntséget....)

 



 

 

egyébként 970 körül játszhatta először a védőbeszédet Haumann.

(én meg akkor 27 voltam)

 

 



 

 Lányom akkor még távolról sem született meg!

tényleg csak az én letűnt koromról lehet szó! Hajajj

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4418404147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása