erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Mátó Erzsike is

2023. október 30. - gond/ol/a

 újra egy volt intézményvezető s újra viszonyleg fiatalon, 68 évesen ment el

 

a könyvtár igazgatója...

 

 



 

 



 

már évekkel ezelőtt tulajdonképpen....nyugdijazása óta... 

alig láttam, annyira visszavonult

újabban egyszer .kétszer kutyás német barátnőjével felbukkant, de épphogy köszonni tudtam neki ő is épphogy köszönt, nem lehetett megközeliteni...

pedig régen olyan kedves volt, mindig mosolygott, barátságos, csupasziv...

bevallom - hallottam is depressziójáról,  azt hittem öngyilkos lett, de kiderült hogy a klinikán halt, meg súlyos betegségben, szinte megváltás volt neki a halála ..

(bár korábban valóban, háronszor is követett el öngyilkosságot)

s a lélek és test bonyolultan összefügg...

---

már megjelent a temetéséről is a hir

őt is a Marosba szórják,

berzenkeden ez ellen a "temetés"i forma  ellen..

s máris árulják a bútorait egy apróhirdetés szerint

 

mélységesen fel vagyok háborodva, és el vagyok keseredve!

 

---

 

egyszer voltam nála, pontosabban a kertjében, behívott megcssodálni két kis tulipánfáját...

 

Boldog szülinapot Erzsike!
Tetszik
Hozzászólás
április 4-én is már pusztába ...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6818246639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása