erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ras hasono szegeden

2023. szeptember 18. - gond/ol/a

 sikerült bemennem Szegedre, rém büszke vagyok magamra, méghozzá nem is utolsó percben, az utolsó busszal...vissza már autóval.

nekem a szegedi zsinagóga pótolhatatlan, s húznak vissza az ősök, még korábbrói, zsinagóga előtti időkból is Szegedre, most már tudom, igy, sokan is vagyunk, mögöttem, felettem

ja igen, a kupola...

a igen, a kupola...

 

ünnepi fényárban úsztunk, én is igyekeztem legalább féligfehérben lenni

Attila rabbi olyan szépen énekelt (orgonakisérettel) hogy egyszer majdnem eltapsoltam magam utána

 

 

 

a vacsin is kellemes volt...

egy édes esettel tarkitva, voltak ott Békés megyéből is többen, egy kislány is köztük, aki jót játszott a gyereksarokban és megkérdezte tőlem

te kinek a nagymamája vagy

persze boldogan beszéltem neki vincéről,  igy legalább gondolatban együtt voltunk...

Shana tova neki is és mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6118216483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása