erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

molinók

2023. április 23. - gond/ol/a

 a neurológustól jöttem késő délután .. és útba esett a Galamb iskola, ahol egy hete kb , a honismereti körön, feltehetően "elveszett" becses )szegedi zsinagógai alapitványi s pótolhatatlan tollam. sajnos nem lett meg, viszont már a z előcsarnokban nagy meglepetés ért (hason témában)

itt sorakoztak - gondoltam a kőzelgő 16-i holokauszt emléknap miatt a molinók a makói zsidóság történetéből...

el is időztem rajtuk. fotóztam is, az alsó részeket már kényelmesen székre ülve

kikerestem "magunkat" külön:

lányommal az emlékezés megtestesítőiként

 

 

 

no és a Löwinger familiánk, a nagy családi kép,  bemutató-méltató szöveggel

 

 

 

 

 

a nyitó molinót a végén vettem észre_

 

 

 

2023 ban külön hangsúlyt kap ez a VOLT, most hogy fel is oszlott a Kecskeméti Egyesület....

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1318108788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása