erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a nagy hasonlóság

2022. december 30. - gond/ol/a

 Matisse képeivel találkozva jut eszembe, hogy kb 1960-as évek második felében  Győrben voltam egy orosz továbbképzésen, ahol a strandon egy társunk azt mondta, hogy nagyon hasonlitok Matisse nőalakjaira..

holott arcuk meglehetősen üres!!!

el-elnézve Matisse a nagyvonalóságát, ,a nőalakok vonástalan arcát, változatlanul nem értem, akkor miben hasonlitottam (az ürességben?! :)

 

még egy érdekesség, akkor nyáron a tanfolyam után Bécsbe utaztam a nagybátyámhoz, pár évvel azelőtt 64-ben viszont épp a kép helyszinén, Nizzában voltam náluk... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5318014552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása