erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

FRIDA KAHLO VIRGINIÁJA ÉS KISLÁNY TIMI

2022. november 06. - gond/ol/a

 

 

Tóth Krisztina:   

 

Ez a festmény a Frida Kahlo kiállításon Turi Tímeat ábrázolja kislánykorában. Nahát.

:)

  • Gonda Julia
    én már mikor mondtam! (Dóra is)

  • Gonda Julia     persze nem tudtam megfogalmazni ilyen frappánsan:) de vissza is mentem lefényképezni, nem hive a szememnek:
    Nem érhető el leírás a fényképhez.
     
  • Máté Anikó  Szerintem nem hasonlít Timire.

  • Gonda Julia  de van benne valami, ha ennyien ugy látjuk(?)

  • Palóczi Gabi 
    • Ez a festmeny egy fiatal Aztec-spanyol kevereku kislanyt abrazol. Persze a lanyodat csak keprol ismerem, es nem tudom hogy nezett ki a lanyod edesapja
      • Gonda Julia:  

van benne valami(hasonlóság!:)..valami "indiános" "Kezdeti portréfestészetének egyik híres darabja a kis indián lányt, Virginiát ábrázoló kép (A kis Virginia/Portrait of Virginia, olaj 1929),

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2917971540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása