erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

legszomorúbb ősz

2022. október 27. - gond/ol/a

 ez az ősz nagyon az

mozdulatlan s dermedt

még sose láttam ilyen szomorúnak

a sorsukra váró  sárguló leveleket

 

vagy én vagyok szomorúbb

 mint más évekbe' ?

 

háborúk, inflációk között

távol szeretett enyéimtől

(bár ez nem kölcsönös)

 

bezárul minden

(muzeum, kultúrház, könyvtár)

bezár a kultúra

 

csak én nyissak mindig?

minek? kinek? hova?

 

kiteszem a táblát én is:

ZÁRVA

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8317964460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása