erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

beszédültem

2022. augusztus 27. - gond/ol/a

 

 tegnap teljesen ötletszerűen karikáztam le a Marospartra, eredetileg a Gy cukiba készültem, egy ebéd utáni kávéval megpihenni, de aztán útközben gondoltam egyet, s irányt váltottam

ott aztán meg is ittam a papirpoharas kávémat a büfé árnyában

 

 

majd kerestem egy folyóparti pihenő helyet, előbb ültem a parton egy faágyon, majd észrevettem, beljebb, szinte elrejtve levelek közt egyet, és odahúzódtam

csakhogy jócskán elszédültem, igy vizszontesen,,

maradtam volna, de megijedtem..

mi van , ha.... s itt észre se vesznek majd...?!!!!

 

 

jobbnak láttam fölkelni és leülni egy padra ....(függőlegesen)

 

ott aztán valakivel jót elbeszélgettünk (s még tanácsokat is kaptam a szédülésre,..)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7017917671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása