erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egynegyed rész

2022. július 31. - gond/ol/a

 

 P.J. előadást tartott a honismereti körön, és egyetlen unokája segédkezett neki a projektor kezelésében

 

ott ült mellette, szép, izmos, karakteres fiú, már az összejövetel előtt is feltűnt nekem, odasúgtam, mikor bemutatta a nagyapja, hogy legalább megismertük, ismertem a nagyanyját...

aki fiatalon meghalt...

a fiú nem is ismerte...

kérdeztem tőle, hát a dédanyjáról tud-e

nemigen

de azt tudta, hogy zsidók voltak... ( nagyapja miépes önkormányzati képviselő volt..jelenleg is - szeretett felesége ellenére - fel-feltörő antiszemita beütésekkel))

mondom az unokának, ott van eltemetve, anyukám közelében a dédanyja, egyszer kimehetne a temetőbe

már volt... mondta (megnyugodtam)

nagyon szép nagyanyád volt!

.... hallott róla!

---

ez a fiú Hitler szerint halálra lett volna itélve!!!! (hiszen az egyik nagyszülője - ő is tudta! - zsidó

(vagy miniszterelnökünk elhiresült, félreértelmezett(?) kifejezésével:csak "kevert fajú"?!)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1017894491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása