erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

1966 JULIUS 2 DIPLOMA 2008

2022. július 05. - gond/ol/a

Szeged, 1966. július 2. Ma kaptam meg a diplomám

 

 



 

dátum áll e fotók hátlapján, egy régi fényképalbumban. Anyu és én, egymásról készítettük. Az enyém hátlapján a "Ma kaptam meg a diplomám" tintás bejegyzés alatt, már ceruzával ez is oda van biggyesztve:"Hű, de örülök!(?)"

Lányom holnap kapja meg a diplomáját. Remélem ő igazán fog tudni örülni. És én is legalább annyira mint az én anyum... 42 éve.

 

aliz2. :: 2008. júl. 5. 21:03 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: anyafotolanyom





A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3517875273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása