erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

jó vagy

2022. május 15. - gond/ol/a

 

 csókolom - köszön rám (pedig nem figyelek) - kisbiciklijéről a szomszéd kisfiú

mert mindig köszön, mindig megismer...sose "bliccel"

mióta?

nemrégiben költöztek a házba, a kapu előtt voltak egy babakocsival, mit az anya ráhagyott, mig beszaladt a házba valamiért

itt laktok? .kérdeztem a fiúcskát... igen, most költöztek..megnéztem a kocsiban a kistestvérét..is. mondtam jó kisbaba...vigyázol rá? kérdeztem tőle, ki elkezdte tologatni - igen mosolygott...te is jó kisfiú vagy - dícsértem meg

nos ezután köszön, mindig

 jó kisfiúhoz méltón, akárhol találkozunk a városban, illetve kivüle is, pl a Maros-parton,,,


csuda édes új ismerőseim vannak, ugye

és jók...

mert én megtanultam József  Attilától, , példáján, hogy milyen rossz, ha soha senki nem mondja nekünk "te jó vagy!"

***

unokámnak se mondom, hogy legyél jó.Vagy ha néha ki is csúszik a számon, rögtön módosítok: amilyen vagy!

**

a gyerekek jók

legfeljebb a felnőttek rontják el őket

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6717831881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása