erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

szomorú vasárnap

2022. április 05. - gond/ol/a

 

 annak indult...

de még inkább annak zárult.

 

reggel esett a hó, többen irták, hogy még fél 10 kor is hóesésben mentek szavazni

én vártam vele

bár mikor elindultam végre, ebédelni valami csapadék esett...

meg hideg is volt (bár téliesen öltöztem) , útközben le is szálltam a bicikliről

ahogy beléptem az étterembe olyan zaj fogadott, hogy legszivesebben kiléptem volna (de éhes voltam) persze, minden asztal zsúfolásig megtelt.. hangoskodó emberekkel, fent is, lent is...leültem egy bárszékre, de szerencsére ürült hely

visszafelé meg bementem a Bartókba szavazni, gyanúsan sokan voltak körülöttem...

az asztalnál új szavazóbizottsági tagként volt tanitványom, mondta hogy majd beszélni akar velem, tudtam, miról, 50 éves találkozójukról (május 18-án) készülhetek osztályfőnöki órámra....

a szavazásról nem beszélek...elegem van a két rossz közüli választásokról, de most rajzolgathattam is egy lehetetlen kérdéseket feltevő népszavazási lapra , engedetlen polgárként...

a szavazati boriték alig fért be az urnába!

otthon megint elaludtam (alvásba menekültem?) délután

negyed 8kor lányom telefonja költött

kérdeztem mi az eredmény, még nem tudni, de a fidesz fog nyerni..

ő nyert, de hogy megint bő kétharmados többséggel - hihetetlen .- s az még inkább hogy 7 fővel bejutott a náci párt! (A mi hazánk - az ő hazájuk)

szomorú vasárnap...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4017798387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása