erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

józsa judit öröksége

2022. április 02. - gond/ol/a

 

elkéstem a kiállitásmegnyitóról  (a szokásos álmosság, lassúság, újabbkeletű mitvegyekföl miatt) a keretbe foglaló néptáncok elejéről főleg... 

 

 

 

 

 

de az igazgatónő örökmosolyos üdvözlő beszédét , s a nyitó beszédet is már hallhattam, Tünde felolvasásában - mint mindig most is felkészült (s kissé baljós , tekintettel mostani háborús hátterünkre, és "magyaros", szakszerű) Az erdélyi származású, magát büszkén konok székely nek valló és talpig magyaros diszitésű fekete nadrágkosztűmben  levő kerámikusnő Józsa Judit túláradó kedvességel hálás és majd minden múzeumi dolgozónak is külön művészi ajándékkal köszöni meg munkáját... köztük az elmaradhatatlan kereszttel 

 

 

 

(hiszen keresztények, vagy mi a szösz...s én már megint nem tudom, belgaként hova álljak .. meg is rohamoztam rögtön a közelemben levő büfés asztalt, két pogácsa közt "leittam" magam tokajival...

aztán jópárszor körbefotóztam a kiállitást -magyaros néhol irodalmias miniatűr kerámiakat...bár giccshatáron van némelyik, el kell ismernem szép, finom, cizellált munkák! 

(táncos, mesefigurák,múzsák...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3017796143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása