erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

A NET DÍCSÉRETE 2008

2022. február 07. - gond/ol/a

Nyugat fanok figyelem! A Nyugat - 100 programsorozat keretében ma 17 órakor mutatják be a Holmi folyóirat Nyugat-számát a Petőfi Irodalmi Múzeumban. A kerekasztal-beszélgetésen a szerkesztők, Réz Pál és Várady Szabolcs, valamint a szerzők Gergely Ágnes, Lackfi János, Márton László és Rába György lesznek jelen. A program érdekessége, hogy a beszélgetés online is nyomon követhető - a PIM honlapján keresztül lehet elérni.

Helyszín: Budapest V., Károlyi Mihály u. 16.

 

 

 

-ezt találtam az előbb a Könyvesblogon,  http://konyves.blog.hu/ de később a www.litera.hu Láthatás oldalán is, amit olvasgatva mindig csak csurog a nyálam: miért is nem lakok én Pesten... mert akkor mindezt "láthatnám" valójában is... most is azt néztem, esetleg vannak e koradélutáni programok, amik után még el tudnám érni az utolsó vonatot a Nyugatiból.

De most, mindjárt, 5-től, anélkül, hogy felkelnék a fotelemből, a saját szobámban, a számítógép elől... mégis ott leszek hipp-hopp : V. ker. Károlyi Mihály u. 16-ban (jópár éve (vagy évtizede?) voltam ott, van is egy fotó rólam a kapualj előtt, a vállam fölött egy monumentális Ady relief-fel)

Naszóval... senki se szidja nekem a számitógépet, se káros-kórós függőségről ne beszéljen - mert mi mindent lehet látni-hallani ezen a képernyőn!!!! Micsoda távolságokat hidalni át.

Még a könyvtárig se kell elmennem - tegnap épp ott olvastam, épp ezt a Holmit. (Vári GY. is írt bele, felhívta rá a figyelmem - bár ő februári számról beszélt , ezek szerint tévedésből.)- Meg kihoztam a pultnál épp a polcon meglátván Bartis Attila Nyugalom c. könyvét, aminek filmes változatáról  viszont épp most olvastam egy - Margócsi - kritikát, a NKA kritikai oldaláról:http://www.revizoronline.com/), amit lyányom küldött át a www.gmail.com levelezésünkön - mert nagyon egybevág azzal , amit mondott  a rendező esetleges, megsejtett "blöfföléséről", meg érdekes módon amellett, hogy közhelyesnek, giccsnek tartja a filmet, még azt is közli, hogy minden van benne , csak Nyugalom nincs - még a végén sem - aztán, ha már itt voltam, körülnéztem az  NKA oldalakon, s találtam kritikát (Dunajcsik Mátyás) a Szomjas Oázisról (ugyanazzal a könyvképpel, amit én is feltetettem a blogomba) - meg a cikk alján egyéb utalások is, más kritikákra... el kellene küldeni fourjacknek--- hátha nem látta még: http://www.revizoronline.com/article.php?cat_id=1&id=123&first= bár - mint írta itt is a kommentjébe: gyűjti mind, de a Szegedi Egyetemben megjelent  cikket -amit lyányom írt - se tudtam még elküldeni neki, bocs,  pedig a lap már megjelent , még hétfőn, a nyomtatott változat, de az online- még mindig csak hiányosan... délután megy fel a szerkesztőségbe lyányom, majd szól... Kis fennakadások lehetnek ezzel az internettel, de azért hirtelenjében hasznosabb dolgot nem tudok mondani nála...

Ezt meg most vettem észre, kritika a Holmi Nyugat számáról:("Arkangyalok összeesküvése")

Lásd fent; - a kör bezárul - de "nyitható és csukható" (és "csodaszép és csodajó") - ez "a játék".

Kosztolányi vajon milyen verset írna erről az új játékról?!

És tényleg "nyitható"! - most meg a - nemrégiben megvett - Cseh Tamás beszélgetőkönyről egy kritika... 

De most már , mégis csak felállok innen.... majd 5-kor jövök vissza, a Petőfi Irodalmi Múzeumba....

 

 

aliz2. :: 2008. febr. 6. 15:05 :: 2 komment :: Címkék: filmfolyoiratokinternetirodalomkonyvKOSZTOLANYIkulturalanyomvers

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9917276228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása