erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

hidegben

2022. január 14. - gond/ol/a

 hideg van, fázom az utcán, 

 

 

 

 

nincs kedvem sehova menni, pedig éppenséggel meleg nadrágot kéne vennem

ma farmerban (csizmában) voltam, különböző balesetek érték amúgy is kopott és nagyrészt kihízott kord nadrágjaimat. Persze kordot már nem lehet kapni, többnyire csak legginst látok

, ami meg hiába a sötét szin, szerintem olyan mintha meztelenül lennének benne... nem fűlik a fogam rá! (az eladónő végigmért és meg is állapitotta maga ilyet biztos nem vesz fel... (rajta olyan volt!) hát eltalálta, nem hordtam én ilyet, még akkor se, amikor "cicanadrágnak " nevezték, és jóval fiatalabb  voltam...

a lakásban sincs melegem , pedig minden radiátora  maximumra csavarva

a menza olyan mint egy gőzfürdő!

este lehet, hogy megnézem a moziban a West side storyt, (Spielberg) nekem tetszett az eredeti, a Rita Morénós? aki azt mondta, legyen önmaga  - a mostani Marianak (jobb tanácsot nem is adhatott volna, s ez mindenre érvényes!)

de ebben is játszik?

remélem, a moziban is meleg lesz, és kevés ember!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8216812614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása