erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

félrement programok

2021. október 14. - gond/ol/a

 egy nap három program is:

5-től hagymaház "csend" - natura művésztelep tárlata

6-tól múzeum - órák (adj egy órát Makónak)

7-től karének gör kat templom

 

igazán egyiken se voltam jelen, a festményeket, már előző nap megnéztem...

most elrohantam a múzeumba az órákat megszemlélni, de annyian voltak, hogy futó áttekintés után, elszöktem

s a templomba már eszembe se jutott meghallgatni  a kórust.. 

 

pedig szép lehetett, a múzeumi kiállitásnyitó is, gazdag stb...

de valahogy nem is voltam rájuk hangolódva (csak nem azért mert rossz volt a rögzitő?)

 

másnap aztán  pótoltam...

 

 hagymaház - natura - csend

 

 

 

 

 

múzeum -órák

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5516720332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása