erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

A KONCERT 2009

2021. szeptember 24. - gond/ol/a

 

 

ez is megvolt.. a Lassu káosz (vagy kaosssss első, bemutatkozó koncertje)... 

 

klassz volt

 

nagyon élveztem - korom ellenére, bár mért is hiszik azt egyesek vagy többesek inkább, hogy korhoz kötött akármilyen zenei élvezet? - vagy csak a körités - mondjuk a sok sörös üveg körülöttem, meg főleg az a rengeteg cigarettafűst zavart kissé - de nem tudta elterelni figyelmem és  lankadatlan élvezetem

, ami a szinpad felé és a termet betöltő zenére irányult

mondjuk a közepe táján élveztem legjobban, amikor -mint hallottam a bekonfert- most Timi megmutatja mit tud... hát én már rég tudom, hogy zongorázik meg énekel, saját szerzeményeket, de ez itt, erősitve mindenfélével, mégis csak más volt, meg hát a szinpadi (erős) jelenlét, amit a közönség (főleg egyetemi -, kommszakos ismerősök, PHD társak, diákok, jelentettek) inspirálhatott is- ...

csak én voltam - egy discoban!- túlkoros "szülő"... ("fan"?) digitális magnóval és fényképezőgéppel felszerelkezve...

persze, annyira nem voltam magabiztos fotós, se elfogul anya, hogy nyiltan előbbre is mentem volna, hogy világosabb, élesebb képeket készithessek

ime az eredmény ill. eredménytelenség

a kint készitett koncert előtti "előkészületek"ről is, amit még a(z ugyan lemenőfélben levő) Nap világitott be, jobbak is lettek 



 

 



 

 

 

aliz2. :: 2009. szept. 23. 11:31 :: 3 komment :: Címkék: fotoklanyomzene

 

 



 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8616699498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása