erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a jótündér - ő

2021. augusztus 13. - gond/ol/a

 

 "Én nem születtem varázslónak

csodát tenni nem tudok

És azt hiszem már észrevetted,

a jótündér sem én vagyok"

énekli Halász Judit nálunk is... a Városházán...

 

DE, de tanúsithatom, hogy igen, Halász Judit, JÓTÜNDÉR!

 

----aki az arcokról igenis, eltünteti a sötét szomorúságot (vannak még csodák!)

ez a fotó még a az előadás előtt készült rólam


utána nincs kép, de

remélem az én arcomról  is eltűnt a szomorúság: (itt épp rajta vagyok(


 


 


 

taps

 


 



egyébként ars poeticája is  örömöt szerezni az embereknek!

(nem véletlenül a gyerekek által választott Mosolyrend lovagja!)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4216658190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása