erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

megzenésített versek

2021. július 23. - gond/ol/a

megbecsüljük az újra kezdődő kultúreseményeket... 9-én tömve volt a ktár előadóterme

a Marosvidék szervezésében megtartott megzenésitett versestre...

 

 

igaz én utolsó percben vágódtam csak be... de még jutott nekem is egy hátsó szék... leroskadni

 

 

 

ahonnan néha ki is szökhettem a hátsó folyosóra levegőért

 

 

 

no nem a zenés érdemi résznél, hanem az irodalmi nál

 

a zene lenyűgözött

 

 

jó verseket jó zenékkel jó előadásban hallhattunk

különösen tetszett a gitáros "fiú" lendületes, átélt előadása..(különösképp József Attila tolmácsolásával (kár hogy egy Wass Albert verssel elvette a kedvem kicsit, a végén)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1916635948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása