erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy régi-új kiállítás

2021. július 09. - gond/ol/a

 

 végre új kiállitás a Múzeumban

hát ez úgy új, persze, hogy régi...a többszörös emlékezés jegyében

a régi (30 éves)Múvésztelep Maros ihlette képeiből, a Maros áradásának 200 éves évfordulója alkalmából...

 

azért tudtak érni meglepetések is (bár az én hibámból) 


 

egészen meglepett (Varga Márta tolmácsolásában) a Gilice által irt versből különösen az a részlet, ahol elmondja hogy ő nem költő csak el akarta mondani ezt a szomorú történetet ,hát én tanúsitom hogy költó a javából (mondjuk ha van naiv festő, ő naív költő)

itt látható Balog Tünde jóvoltából batikba öntve

 


 

aztán elbrácsázta polichisztor zenészünk a törtnetet (mert hogy meg is zenésitették)


 

Halmágyi részletesen (és gesztikulálva) elkezdett képenként beszámolni a kiállitásról, de ezt már nem birtam ki végig hallgatni, kimenekültem az ajtón a friss levegőre, s onnan kukucskáltam be

 


 

 


 

 


 

volt még felolvasás ( a Sellő...és a "képíró"))

aztán bort kaptam a kezembe (miután megnyugodtak, hogy nem vagyok rosszul (annyira)

és visszamentem a már kiürülőben levő terembe megnézni a már ismert képeket!


 

(hát igen... viszont egy újszülöttnek minden vicc (azaz kép )új

 

búcsúzóul felszólitásra aláirtam a vendégkönyvet:

 


 

 

ja, a zárómondat figyelemreméltó volt

 

H- mondta hogy felkérést kapott egy kiállitásmegnyitóra, hát ez nem csak egy kiállitás, hanem az ÉLETÜNK

hát valahogy igy...

 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1116616918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása