erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

félkiállítás

2021. július 03. - gond/ol/a

 

 ma érdekes kiállitáson voltam - félig

a helyszin a levéltár kis galérája, már majdnem bementem még jóval kezdés előtt, de a tévések bitorolták/birtokolták, rájuk hagytam, később rájuk is zárták az ajtót


 

a kerthelyiségbe lett rendezve a megnyitóünnepség (fele lemaradt a polgármesterasszony más elfoglaltsága miatt), de itt kaptam fa árnnyal széket


 

kedves, barátságos miliő és emberek, jó levegő, ezt szeretem

a többi szinte mellékes...

okos szavak a különleges kiállitásról, az objektekről


 

aminek cime idókapszula, távoli kapcsolatban a könyvekkel is..

de ezt csak alkalom adtám fogom megnézni

most korlátozták bennünket még,egyszerre 5 ember csak , stb

pedig holnaptól már maszk se kell

jó, kivárom...

egy kinti fotót tudtam csinálni erről a szardiniásdobozról azért:  


 

nem voltam valami jól még( fejem is fájt egész nap, szivem is begörcsölt, a patikusnő alig akart elengedni a nitromint után)...

de az a fő, hogy vagyok... küzdök...ugyan

fent kell maradni

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7516611418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása