erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

kedvencek?

2021. június 02. - gond/ol/a

 Szerb Antal világirodalmtörténetének újabb teljes kiadásáról beszélgettek...monográfusa a kérdésre , mit gondol, ki lehetett Szerb kedvenc irója,a válasz Thomas Mann volt..elgondolkodtam, lehet, hogy nekem is Szerb hatására lett kedvencem? (olyannyira,hogy félve hogy az életmű végére idő előtt érek, lelassitottam habzsolását, és a Dr Faustot aránylag későn is olvastam el)

lányom szerint (mindig ellenkezik!) ez nem biztos, benne volt a kor szellemében (ahogy én is szoktam hivatkoznia "kor hatalmára",ott van a József Attila stb..... 

 


nem győzött meg

mondom neki, de MOST biztos, hogy nem lenne a kedvencem!

hát most ki?

nem tudtam válaszolni... 

azt hiszem nincs

azt hiszem kinőttem a kedvencek korából. az öregség inkább a kiábrándulásé

szomorú...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5516579470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása