erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

beoltottak!

2021. február 26. - gond/ol/a

 nahát, nem akarom elkiabálni, de túlvagyok az első Pfizer oltáson (remélem továbbra is szerencsésen)

korábban lefeküdtem )most pótolom médiaklikken a tegnap emiatt nem látott sorozatomat:)

már 5  előtt fent voltam, hiába kértem 7.-re ébresztést, és a mobilom is beállitottam 7,10-re valamint lányom is ébreszteni akart 8 után,miután elvitte fiacskáját az iskolába, akkor már lassan el is indultam, sorállás volt a hely előtt, de igy előbb be is jutottam, 9-re már be is oltottak, idő előtt

 

 

egy szunyogcsipést éreztem, rövid ideig, aztán egy icipici húzódást meg émelygést, de mindez gyorsan  el is múlt...

csak sivár életünkben esemény ez az oltás, de azért megkönnyebbülés is (ha még nem is teljes -)

 

 

sok ismerős kortársat láttam. sőt többen már a második oltásukért jöttek (én márc 19-re vagyok előjegyezve...)

hm...

 

 

lehet, hogy biztonságosabban megyek ezután emberek közé(?) de azért marad az óvatosság -egyelőre, plusz az óhaj, hogy mielőbb minél többen "oltakozzanak"... megérné!

****

---egyébként mindenki nagyon aranyos az oltóponton!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr416441064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása