erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

előttem az élet

2021. február 11. - gond/ol/a

 valahogy ráakadtam az Előttem az élet filmre a neten, a régebbire, a Simone de Signoré-sra, azt hittem, hogy már láttam, de rögtön kiderült az első kockák után, hogy csak tudtam róla, valójában csak a könyvet olvastam (s akkor még felfedetlenül igazi iróját Roman Garyt, Emil Ajarnak hive )

nagy olvasmányélmény volt, azért is hihettem, hogy láttam is, mert annyira belém égett, s képszerűen,

de most már tényleg felejthetetlen

a beteg zsidó asszony, és kedvenc neveltje,  az arab (három évvel fiatalabbnak hamisított ) "társa" - hogy tovább s mint láttuk, mindhalálig vele maradhasson....

 

jól kibőgtem magam...

(nem értem, miért csináltak egy új filmet (Sophia Lorennal - ezt felülmúlni nehéz lehet ... ha egyáltalán)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9916424134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása