erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

már nem vagyok Mikulás

2020. december 06. - gond/ol/a

.
 régi történetek jutnak eszembe, régi mikulások...

mikor lányom még kicsi volt

az az édes attitüdje, négy évesen, hogy ő is adott nekem egy mikuláscsomagot, mert észrevette, hogy én senkitől se kaptam, s odaadott egyet a sajátjaiból , hogy legyen nekem is mikulásom...

ahogy cinkosan, sejtette velem, hogy nagyon is jól tudja, hogy én vagyok a Mikulás...

***

már nem vagyok Mikulás

és nagyon sajnálom

mert unokám igazán megérdemelne egy mikulás-mamát

de valahogy nem megy....

kiégtem?

legalább is belőlem..a Mikulás:(

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr10016320508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása