erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

gabi (és éva)

2020. december 04. - gond/ol/a

 

lefekvés előtt elkezdtem a janikovszky (kucses) naplót,("naplit" :)  hát mondhatni letehetetlen

elolvastam az elő- meg utószót, meg elkezdtem módszeresen...

rögtön az elején benne van a Gabi(nk)mint az első nagy szerelem!

s ahogy belelapoztam a könyvbe , vagy a fele szinte csak a Gabiról szól (Gabi, Gabi, Gabi)

aztán egy meglepetésszerű, riasztó bejegyzés 1941. FEBRUÁR 22., 24:

,                                                                    Végleg szakitottam a Gabival!

                                                                     Hála Istennek!!

(másfél év után)

de valójában sose szakitottak, Gabi élete végéig, leveleztek (s ha Magyarországra jött -elég gyakran -mindig találkoztak)

hát ilyenek az első szerelmek - örökké tartanak

valami naplóból kitépett 6 oldalt meg Veránk - Gabi felesége, az én unokatestvérem - küldte vissza nem sokkal a könyv megjelenése előtt (igy teljes a napló)

várom hogy továbbolvashassam, majd még visszatérek rá(juk).

(Gabinak is jó humora volt, azt hiszem ez mindig is közös volt bennük)

Találtam egy régi képet a Gabiról....:

miben a könyvben nincs, ide teszem, bár ez lehet, hogy idősebb korú? (Gabi akkoriban érettségire készült, Éva meg 14-15!) a diáksapka gyanús, meg a korcsolyapálya? (irja Éva  hogy milyen jól korcsolyázik Gabi és milyen "fess" a pályán:)

 


aztán itt egy canadai családi kép Verával s két fiukkal


de a legtöbbet mondó, ahol a Virág cukiban vagyunk (a könyvben is szerepel) Szegeden, lányommal , s velük,s látni, milyen remekül szórakoznak, a humorforrás persze hogy Gabi (de ilyen jóizűen kacagni lányomat , aki ekkor 9-10 éves, ritkán lehetett látni:.....)

 




 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3416317716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása