erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

TASLICHON

2020. szeptember 24. - gond/ol/a


 amikor jom kipur déutánján egy folyóba dobjuk jelképesen (morzsákkal) a bűneinket (én ég sose vettem részt ilyenen)

 

a családom igen... méghozzá vőm vezetésével, a Szent István Parknál a Dunánál
előre izgultam, hogy biztonságos helyen állnak-e, én ugy tudtam, hidról szokták, s a parknál nincs is hid
nos ez a fotó megjelent a fb-on, s látom jogos volt az aggodalmam...
persze mindenhol keresem a képen az unokámat (17-en voltak) s csak későn veszem észre apja lábainál, egész közel a Dunához egy kövön guggol...
hát nem nyugodtam meg...
de anyja nyugtat: mindenki rá vigyázott, meg vigyézzon ő is magára...
hát nem mondom!
 különben is ugyan mi vétke lehet egy ilyen kisfiúnak?! semmi!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr616214170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása