erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ebéd sikerélménnyel

2020. szeptember 04. - gond/ol/a

előbb bementem a zárt részre, bár nyitva volt az ajtó, de aztán meggondoltam, s kimentem a teraszra (elfogott valami bezártság, fulladásszerű érzés)

 

 

jó volt az ebéd a csontleves, s sült csirkecomb héjas krumplival, gesztenyepüré már belém se fért volna

 

 

 

na jó, befejeztem, gondoltam felállok, az még ment, de elindulni már alig tudtam,a lépcsőkön meg fel fizetni, szó sem lehetett róla

visszazuttyantam..a figyelmes felszolgálólány már hozta is a tárcáját a fizetéshez

 

 

de mondtam, kérek egy kávét , hátha attól erőre kapok,

és igy is lett... fel tudtam lépcsőzni és ott fizetni

 

hogy micsoda sikerélményeim vannak!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1916190308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása