erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

irodalmi körünk

2020. február 04. - gond/ol/a

 

most a könyvszakmáról is beszéltünk, megtudtuk,pl, hogy vannak benne ird és mondd: "szennylap"ok ezek az első számozatlan lapok...és mindeneknek vannak szabályai, nem lehet csak úgy...

aztán új tagok bemutatkoztak,ketten is

aztán profi írónk felolvasott egy elbeszélést egy három gyerekes anyáról (neki csak kettő van)

aztán előhuzakodtam én két versemmel, amit menet közben jöttem rá, nem szabad lett volna elolvasni, csak irni...de kiváncsi voltam véleményekre

hát ja, a béna csönd is az, de aztán kiderült, hogy jók, "párversek", a névről...stb... (ezt most itt nem irom le) ,de megtanultam, hogy csak tárgyias műveker fogok felolvasni ezentúl...

ime pár kép (még felolvasás előttről)

s lám, nem hiába szóltunk, lettek könyvek az üres polcokra!!






A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr10015454568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása