erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

két pápa másodszor

2020. január 19. - gond/ol/a

nem utaztam el, hétvégére mint korábban még terveztem, így blindre néztem meg interneten a két pápát, most csak megnéztem a moziban széles vásznon, és csupa felirattal... (bevallom volt rész amit átaludtam a közepén, ezt még elemezni kell, hogy miért alszom el bizonyos filmek közepén.)



..most leginkább a gyónó rész hatott meg, a kölcsönös gyónsuk (egyébként utána volt a tangözás az is remekbeszabott, előttem meg az egyszerű  pizzázásuk:)

hiába,,,nagy film! emberi...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7315416514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása