erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ütközés

2020. január 14. - gond/ol/a

 

délután,nagyon alacsonyan van a nap, napszemüveg rajtam, így is alig látok,s véletlen túl közel kanyarodok be a Pennynél a kijárati ajtó felé, el is üt...mert hogy épp jön ki egy nő, a keze tele összevissza, zsonglőrködött  papirgurigákkal, és még fel se ocsúdok az ütéstől, szabályosan ordít rám.... pedig még csak szemrehányást se tettem neki, még pillantással sem,nem is akartam volna, én voltam a "hibás " tényleg, mért mentem olyan közel...na de mért kell neki engem leteremteni leszidni, lehülyézni....megy a kocsijához, annak nyílik is az ajtaja és a párja bődületes hangon ordít ki, megvédendő védésre igazán nem szoruló asszonyát, hogy mi van... aztán elrobognak,,,, én is, elkarikázom a Sparba, sokan is voltak itt, két pénztár működött, gondoltam oda megyek, a nap már a hátam mögé kerül úgyis, ott van önkiszolgáló pénztár , minél kevesebb konfrontációs lehetőség...


de azért..én adott esetben, nem szidom a sérülőt, hanem sajnálkozok és meg is kérdezném, hogy  fáj- e valamije, mijét ütötte meg,.tudok-e. segíteni ...s nem leteremtem

egy nénike el is csodálkozott, csóválta a fejét, mondta, ne is törődjek az ilyenekkel

én nem is törődök, csak sajnos ott ütött meg az ajtó,ahol már amúgy is volt autó balesetem,az az oldalam súrlódott a kocsihoz, amit most az ajtó eltalált,  épp  mondták a reumatológián, hogy bizony 6-8-mm csigolyaelcsúszásom van, s az nem semmi....

remélem nem csúszott tovább....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1015408078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása