erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy csokor rózsa

2019. november 02. - gond/ol/a

a múltkor az étteremben nagy felfordulás volt, kint az udvaron asztalok  egymás hegyén hátán, de a kinti terem is teríték, terités nélkül összedúlva, benti terem rendezvénnyel lefoglalva, a többi asztalnál ültek, költözés van itt ? kifordultam a felfordulásból

ma már megnyugodtam, szép környezet, terítők vannak és az asztalon gyönyörű rózsák

hanem olyan lencselevest(?) hoztak, ami főzelékkel is felért volna

lefotóztam evése helyett vigaszul az előttem levő rózsacsokrot



később a túlnani asztalhoz ültek (akkor már direkt nem fotóztam)

egy idősebb nő, s vele szemben egy középkorú férfi, mellette egy fiatalabb nő

ismerőseknek tűntek

az idősebb nő, bár eddig mindig férjével láttam,

és a férfi.. valamikor a nő lányával járt, gyakran találkoztam velük, volt egy kutyájuk is,.(tán nyomvvezető?). tudott volt, (már a lány diák korában), hogy sajnos rövid életű lesz..no de ki veszi az ilyen jóslatokat komolyan, de egyszer csak nem is láttam őket együtt már, csak a férfit szomorúan egyedül , tán még a kutyával egy darabig

míg legutóbb egy nővel... azzal, aki itt ült most mellette

nagyon szépen, s lehet mondani jó hangulatban beszélgettek ebédeltek hármasban

sejtem,miért együtt, s épp ezen a napon....ki miatt

ezt a virágcsokort  ami mögött később ők hárman beszélgettek . most már az ő emlékére teszem ide...:





A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7915278984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása