erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

újabb jelzőfám dőlt ki

2019. szeptember 15. - gond/ol/a

 

igen, sorra dőlnek ki jelző fáim, ma Konrád György

először a Látogatóban találkoztam vele

évekkel később egy nemzetközi könyvfesztiválon szorosan E.P. mellett ült, össze is dugták a fejüket szó szerint,, fehérek közt európaik....

legutóbb a szegedi pályaudvaron láttam átutazómban(a tiszatáj meghívására jöhetett) ült a büféasztalnál egy családdal, nagyon familiáris és kedves volt, olyan emberi

(én a szomszéd asztalnál ültem, és titokban lestem....mint olyan embert, akivel az ember szeretett volna beszédbe elegyedni...és úgy tűnt, hogy nem is támasztana ennek igazán akadályt -  én viszont támasztottam!)

na de maradnak a könyvek, az esszék...a "levelek".....

sorra megyünk el,,,, a nagyok,de a kicsik is

a mi generációnknak is lassan de biztosan leáldozik


csak az bánt, amit itt hagynak, hogy nem tudtak eléggé hatni, sokakra, hogy egy minőségileg rosszabb világot hagynak maguk után, hiába is emelkedtek ki ők annyira belőle (hol az elvtelenség vagy rossz elvek uralkodnak, dőzsölnek)


azért hálás vagyok a sorsnak hogy ha névtelen is, távolról, de valahol közibük tartoztam (tartozok)


valamivel (10 év) fiatalabban, de  de volt kikre felnéznem...tudtam, kikre kell

már nincs, , elárvultam, elárvultunk.....

nincs jelzőfánk....


szeptember 1.3

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6515069590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása