erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

hangszerek és hidegtű

2019. február 07. - gond/ol/a

ma is voltam rajzszakkörön, de nem nagyon megy ez a hangszerrajzolás (nem volt ihletem)




én igazán emberi portrékat szeretek leginkább rajzolni, azokat is inkább csak skiccelni... számomra nincs érdekesebb az embernél (a tévében is az interjúkat kedveltem, míg volt...)

igaz, nincs az embernél izgalmasabb

amúgy meg szorgoskodott mindenki, technikásan, hidegtű eljárást most végignézhettem sőt szagolhattam (felért egy kábítószerkúrával, majd elájultam a festék meg hígító szagától, de igazán szép lenyomatok készültek, úgyhogy nekem is neki kéne durálni magam (s még lehetőleg ebben az életben....:)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5114612898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása