erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

rajzolgatok

2019. február 01. - gond/ol/a

most egy csomó hangszert kaptunk magunk elé, abból kellett volna felépíteni valamit, hát én csak hevenyészve rajzolgattam, (szokásom szerint), így elmaradt a kompozíció, pedig volt fémlap is,,, a nyomathoz (de épp elég volt ezt hagyni egy példányban) ) Rögeszme (álom)témám is megpróbáltam lerajzolni: a három alak még csak-csak ment, de a szamár várhatóan kifogott rajtam, majd valami segédeszköz (fotó) után kell néznem?)

 

aztán észrevettem  egy csomó könyvet egymásra rakva, nosza azt lerajzoltam, de persze maradt üresen a papír jócskán, hát rérajzoltam az ott ülő társunkat is, észrevétlen, amit épp rajzolt

 

 

 

maradt vázlatnak persze  az is

 

ja még oldal-hátnézetből a hegedűt,

de azt nagyobb lapra, s ott is hagytam, a másik hegedű mellett)

 

nem tudom mikor szakadok el a vázlatszerűségtől...  s hogy mindent félbehagyok , s máshoz nyúlok

 

a múltkor is észrevették, hogy 4 Adonist  is rajzoltam, míg ők eggyel kínlódtak,-mint mondták,  de ők azt legalább kidolgozták(

 

 

 

(Azt hiszem van mindennek egy szimbolikus jelentősége is,.. majd egyszer kifejtem)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5714602378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása