erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

két megrepedt fénykép

2019. január 07. - gond/ol/a

 

anyu repesztette meg mindkettőt, annyira szerethette

az egyik apu igazolványképe volt, amit anyu a deportálásba is magával vitt, s hol máshol tarthatta volna biztonságos helyen, mint a melltartójában, persze ott megtört...

s persze én el is vesztettem annyira elraktam..a háború után.....

a másik képen én vagyok olyan 3-4 évesen....



édes,bizalommal teli tekintető, masnis , szőke, hullámos hajú kislány....

ez a kép még ma is megvan, beszkennelve is látszik az átlós repedés...

néha mikor különösen vágyódom a gyermeki tisztaságra,felteszem a fb.on portréképnek

mindenki elámul tőle...


jut eszembe anyu  lefestette mindkét fotót, nem fénykép másolata lett, de kép, s színes

apu komoly arcát érdekes módon kis halvány mosolyra fakasztotta


nagyon szerethetett bennünket anyu, a repedés azt bizonyítja,...









s most a szívem reped, ha végiggondolom....


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4514544002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása