erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

utoljára csak magyarul

2018. december 12. - gond/ol/a

Halála előtti napon
csak magyarul beszélt
ebből sejtették
hogy baj van
de nem értette senki
hogy mit  akarhat
én megértettem volna
de távol voltam tőle
bár épp nála gondolatban
mi lehet vele hogy van
rosszra  gondoltam

*

Mit mondhattál
anyanyelveden
anyám testvére fia:
anyád is már rég odaát
hogy szerettem őt
s téged is szerettelek
mikor még itt éltetek
Szegedről Makónkra
motorral átrándultál
hozzánk - diót törni
vizsgádra készülni
be-beugrottál
Aztán messzire el

Angolul beszél nejed
fiad s unokád
nem érthetett senki sem
mit mondhattál utoljára
mi lehetett üzeneted

már titok marad
reggelre végképp elmentél
rád gondoltam előző nap!
mikor már csak magyarul
beszéltél

Magyarul.
60 év multán.

süketek közt
vakon

A poliglott isten
remélem
meghallgatott.


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2014474060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása