erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

József Attila Körünk

2018. november 08. - gond/ol/a

 

megalakult a makóiak József Attila Köre

hívtak is, meg ott a helyem, ahol valamit József Attiláról neveznek el _:)

össze is verődtünk jópáran különböző indíttatásokkal

sorban nyilatkoztunk irodalomhoz fűződő kapcsolatunkról, mit írunk netán, s mit olvasunk, én harmadik voltam a sorban, s elhatároztam, hogy rövid (mitöbb lakonikus leszek)..azzal kezdtem ,hogy valószínű én vagyok a korelnök (doaien))(nem így volt, ketten is voltak idősebbek:) nade az jó ürügy volt arra, hogy nem számolok be az életutamról, csak a legvégéről, hogy 6 éve kb kezdtem újraírni, verseket, afféle "kiszakadós"akat...  meg most épp Radnóti levelezését olvasom, Nádas 1300 oldalán már túl vagyok (nomeg a Márai naplók,,..)

aztán kiderült, nálam öregebbtől, (aki a régi kultúrházban dolgozott)hogy micsoda irodalmi élet volt itt az 50es években, de a 60-asban már én is bekapcsolódtam az kísérleti szinpadba...(s hogy szavalt a tanárnő, elképednének..." hallom Én? - kapom föl a fejem.  én:)

nem tudom mi lesz belőlünk, remélem valami jó fog kisülni

most még túl heterogénnek tűnik a társaság....de majd alakulunk....

havonta egyszer, a hónap első hétfőjén....


(hű, de figyelek! :)

https://makohirado.hu/2018/11/05/hetven-ev-utan-ujra-megalakult-a-makoi-jozsef-attila-kor/


no, ha 70 év után... (amikor még csak 5 éves voltam), még épp jókor alakultunk újjá, hogy bekapcsolódhassak :)






A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1914359671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása