erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

74

2017. január 12. - gond/ol/a

ha hozzávesszük a fogantatást
három hó híján 75
mióta itt vagyok

hagyok-e nyomot

lányom 32
unokám 4
ha összeadom 36
éveim számának fele se
de milyen jó hogy
továbbadódott
DNSeim fele
negyede

bár mit én nem tettem meg
nem háríthatom rájuk sem

itt vagyok 74 évesen
életem vége felé
s mégis oly tétován
mintha az elején
pedig mögöttem
már mennyi év
és borítani fogja
mind a feledés

majdnem háromnegyed évszázad
sok év, a huszadikból 57
jaj '943 mikor születtél

te kedves szőke kislány
mosolygó naiv
hová lettél…
már csak sárguló
fotókról tekintsz

s jaj ifjúságom
nyaraim, szerelmeim
odalett minden
tanuló tanító évek
kemény évtizedek

anyját féltő lány
fáradt feleség
gyerekszülés
aggódó anyaság
majd nagymamaság

itt sorakozik mind
felém int

s én is köszöntöm őket
immár 74évesen
köszönöm mindnek
kit illet
hogy lehettem
mindez
itt

de már nincsenek illúzióim
előre sőt visszafelé se
mielőtt végleg lelépek
éltem zsúfolt szinpadáról
a semmiségbe

azért köszönök
mindent
mindenkinek
még magamnak is
hogy élhettem eddig
s kérem istent
hogy éltessen
még egy
darabig

ha így lesz
köszönöm
előre
ezt is

s majd igyekszem
meghálálni

mint a többit

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2312119837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2017.01.12. 22:24:00

Boldog szülinapot! (.... jól gondoltam?)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2017.01.12. 22:49:57

igen,, tegnap volt... kicsit eltolódtam itt... köszönöm
süti beállítások módosítása