erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

38 Gonda Júlia

deportálási története, ahogy Igó Éva felolvassa a Centrál színházban

2016. november 04. - gond/ol/a

véletlenül bukkantam rá...(azaz nem egészen, egy régi tanitványom emlitette, hogy keresi de nem találja a történetem egy megadott régebbi linken, és én utána néztem a googleon, és akkor meglepetésemre nem is szövegként, hanem a youtube-on találtam meg ezt a felvételt, amit néhány napja tett fel a Zachor alapitvány. Nekem is nagy meglepetést okozva ezzel. Ezúttal is köszönöm, nekik is és Igó Évának is, főleg... aki "megszólaltatta" a történetem azaz felolvasta , s igy!

 

(két éve a Central színházban hangzott el , (https://www.centralszinhaz.hu/hirek/464-felolvaso-maraton) - nem tudtam elmenni.. de így most ez nagy kárpótlás, nekem is - de talán tanulságos és élményszerű lehet másnak is:

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1711931231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása