erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

emocionális disszonancia

2016. szeptember 20. - gond/ol/a

emocionális disszonancia


nekem olyan finom

a humorom

hogy mások

észre sem veszik

sokszor

 

 néha meg akkor is

nevetnek rajtam

ha viccesnek lenni

nem is akartam

 

nehéz eset

magam sem értem

mikor vagyok vicces

vagy komoly

akár egy bohóc

sírni szeretnék

mikor kacagok

s kacagtatok

ha zokogok

 

bár én ha sírok

csak a sírásra

s annak okára

gondolok

ami csöppet sem

nevetséges

 

de ezt ugyanúgy

nem értik meg

mint a humorom

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6211730991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása