erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

cipekedek

2016. szeptember 14. - gond/ol/a

 a biciklim csomagtartóján

hátul vittem a lányom

bölcsibe, oviba,

tán még a suliba is

míg kicsi volt

kapaszkodott belém

két kézzel erősen

és csak egyszer esett le

az ovi előtti döccenőnél

 

de nem lett semmi baj

szerencsére

csak én szomorodtam el

ő vigasztalt úgy

hogy elénekeltette

társaival a dalt

engem körbefogva

koszorú, koszorú

mért vagy olyan szomorú”

 

s hogy miért vagyok

most is az

ki tudja

 

most hogy a csomagtartó

a biciklimen

üres

már régen

s lányom is anya

s viszi fiát

az oviba

a nagy városban

aztán

dolgozni rohan

buszon, héven, villamoson

mint én is valaha

a biciklimen

amit most is tekerek

de már nyugdíjasként

az üres csomagtartóval

mögöttem

mégis nehezen

 

s úgy érzem

terhet cipelek

csak már nem a

csomagtartóban

hanem idebe'

 

jaj le ne essenek

nem is tudom

honnan

nem is tudom

hova ne

és miért egyre nehezebb

a szívem

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6011704945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása