erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

gyötrő kérdések, postumus

2016. szeptember 08. - gond/ol/a

                                                                               in memoriam... kettőnk emlékére

 

ha tudtad volna 
hogy ilyen hamar elmész
s ilyen kevés közös emlék
pár közös év 
pontosabban csak hónap
vagy pár hét?
mi az örökkévalóságból
ránk marad

akkor is eltaszítasz
idő előtt?
s ha én tudom
vajon akkor is
oly könnyedén állok 
odébb s veszem félvállról
már előbb hogy
megmaradunk-e
egymásnak
vagy mégsem?
vajon hagytam volna-e
hogy kijátsszanak
hogy elfoglalja helyem
valaki más nálad
helyettem?
s én is elfogadtam volna-e
hívását valaki másnak
kit nem is vártam
ha én is tudom ?

pedig tudtuk már
mindketten
meg is vallottad
egyszer
csókkal és szóval
de csak azt
hogy
egymásnak lettünk
mi ketten,
teremtve
s szerelemre.

halálról érintőlegesen
esett szó csak
az énekek énekéből
mondtad
mert erős a szerelem
mint a halál
fülembe idézted
s  karomon, szívemen
lettél a pecsétem
egy kis időre
mégis örökre 

azok a hiányzó
nélküledévek
már belémégtek
mióta eltűntél
mindenki elől
s a föld színéről is
oda honnan nincs
kérdés 
se felelet

de nem hagy nyugodni
a gyötrő kétség
hogy míg köztünk éltél
hogy tudtunk szétszakadni
ebből az erős
kötelékből
kiszakadni
s másokhoz tapadni
egymás helyett?
hogy tudtam én 
meglenni nélküled
és te is nélkülem?
hogy tehettük meg ezt
te velem
én veled?

Őrület!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3711687885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.09.08. 14:27:31

Ő, aki kiment Amerikába?

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.09.08. 15:48:56

@CsipkeRózsa: hát most smár tényleg, nem is tudom mit válaszoljak. azon túl, hpgy természetesen NEM! (s Senkiszerelmem nem ment ki Ámerikába)...de tényleg ez lenne a legfontosabb amit a vers sugallhat(na )Biztos rosszul irok, HA NEKED MINDIG MÁS JÖN LE ÉS MINDIG VALAMI BIOGRAFIKUS ADATSZERŰSÉG VAGY ANNAK A VÉLT HIÁNYA ......Nézd: az alcimbejn ott a POSTUMUS, az ajánlásban az IN MEMORIAM, és ezek a sorok: , SZAVAK továbbá HALÁLRÓL érintőlegesen esett szó, ELTŰNTÉL aA FÖLD SZINÉRŐL IS ODA HONNAN NINCS KÉRDÉS SE FELELET ... Tudtommal Ámerikából lenne, lehetne! Nem?!
süti beállítások módosítása