erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

az öregek és a gravitáció

2016. augusztus 28. - gond/ol/a

a gravitáció miatt

halnak meg

az öregek

mondja unokám

lányom szerint

 

hogy honnan vesz

ilyet egy kisgyerek

elképedek

 

jópár éve olvastam

egy tanulmányt

mely valami hasonlót

fejtegetett

de unokám akkor még

meg se született

 

csak nem örökítünk

mindent

 

még azt is

amit

a halandóságunkról

gondolunk

 

tegnap azt mondta

a videotelefonba

az unokám

hogy öreg vagyok

 

ez azt is jelentheti

eufemisztikusan

hogy meghalok

 

 

le fogsz hullani

mint a falevél

mondta

anyámnak

annak idején

unokája

a lányom

hasonló korában

 

s nemsokára

le is hullott

a nagymamája

 

 

a gyerekek mindig

igazat mondanak

 

költők és

filozófusok

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2611657786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2017.07.24. 14:19:59

az jutott eszembem hogy azóta is mondogatja az unokám, mint valami ultima raciot, hogy "mert te öreg vagy" azt hiszi, hogy nélküle nem tudnám? De ő felvilágosit felőle:)

Kaposi Tiborné 2017.07.27. 16:54:41

@gond/ol/a: Mai öröm: ide is be tudtam regisztrálni. Nem volt nehéz, pedig csak úgy fejből hoztam az e-mail címemhez tartozó jelszavamat.

Nagyon érdekes a párhuzam Timi és Vince között, és a kettejük öregséghez való viszonya is érdekesen hasonlatos.
("le fogsz hullani mint a falevél", és "a gravitáció miatt halnak meg az öregek". Tényleg érdekes, hogy honnan csipegette fel Vince ezt az információt. Valahol csak hallotta - gondolom, és gyorsan meg is jegyezte.

Kaposi Tiborné 2017.07.27. 16:59:06

@Kaposi Tiborné: Tettem fel képet is a profil mellé, érdekes hogy nem mutatja meg itt.

Kaposi Tiborné 2017.07.27. 16:59:50

Na, innentől a képet is elmentette, így már legközelebb képpel együtt küldhetek hozzászólást.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2017.07.27. 23:49:49

@Kaposi Tiborné: Timi nagyon sosk olyat is mondott amit nem hallhatott mástól! (még akkor mindig csak velem volt és tőlem biztos nem, engem is meglepett folyton) Vincénél nem tudom "ellenőrizni"....tegnap amőgy a telefonba föléyesen lejulimamzott (arosszalló intonációt nem tudom visszaadni)- pedig csak azt mondtam, hogy ne csak várja a mesét az anyjától, hanem meséljen ő is neki:)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2017.07.27. 23:54:01

örülök, hgy tudtál itt is regisztrálni, de (sajnos) nemigen van különbség a két blogom közt, ide mentettem a nolblogom mikor megszűnt, és folytattam is itt adtak lehetőséget az exportálásra, amiért hálás is vagyok - és folytattam is itt t, mióta törlődhetnek, megszűnhetnek blogok...ez biztonsági ... (mióta a freeblogom eltűnt... óvatosabb lettem.)
süti beállítások módosítása