erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

prenatális predestináció

2016. augusztus 01. - gond/ol/a

anyám egész nap

a varrógépet hajtotta

fölégörnyedve

mielőtt megszülettem

volna

 

így aztán

meg se moccantam

a hasában

egész estig

mikor végre felállt

munka után

kinyújtózkodva

 

attól kezdve aztán

mindent bepótoltam

anyám oldalát

majd kirúgtam 

másnap reggelig

 

 

lehet hogy

ezért vagyok

mai napig

öregségemre is

estétől éberebb

 

este a reggelem

éjjel a nappalom

nappal az éjjelem

 

későn is születtem

későn is ébredek

 

(hogy mikor halok

 

kitalálhatod)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr188927142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.08.01. 13:03:43

A leírtakból az következik, hogy hosszú életű leszel.

Drizari 2016.08.02. 21:15:08

Születés előtti elrendelés ... sors. Talán igaz.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.08.02. 22:14:15

@Drizari: 73 ÉVIG NEM IS GONDOLTAM RÁ ( erre az ÖSSZEGFÜGGÉSRE), de van egy csomó hasonló, ha úgy vesszük...még sokkal korábbról is... lehet...
süti beállítások módosítása