erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

nem mese...

2016. június 18. - gond/ol/a

nem is tudom

meséltek-e nekem

kisgyerekként

azt tudom

hogy én a lányomnak

minden áldott nap

nem múlt el este

nélküle

sokszor magam

előbb altattam el vele

de kiskoromban

nekem biztos nem

mesélhettek

mégsem

anyám éjjel

nem is aludt

gyárban dolgozott

hogy életünket mentse

a lágerben

a halál torkából

ez volt az én

élet/halálmesém

a javából

és ezután

boldogan

élhettem volna

míg meg nem

halok

ha…

 

mikor már

olvasni tudtam

meséltem

magamnak

egy kedvencem

Andersen

rút kiskacsája volt

kit csúfoltak a többiek

holott gyönyörű

hattyúnak született

bár erről ő maga

sem tudott

s a kacsák sem

 

és volt egy mese

ugyanabban a könyvben

egy anyáról is

ki feláldozta magát

vagy csak szemevilágát

a gyerekéért

az illusztrációja

külön oldalon

a halál angyalával

iszonytató volt

mindig átlapoztam

oda se nézve

félelmemben

 

de az életemben

nem sikerült

az átlapozás

apám hiánya mögött

mindig ott állt

a halál angyala

az ágyamnál

 

nem mese ez

 

valóság

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr298821202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása