erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

félre

2016. június 17. - gond/ol/a

 

 

mikor a

Svábhegyen

nyaraltam

kiskoromban

s anyám eljött értem

az üdülőbe

emlékszem

hason feküdtem

a fehér rácsos ágyon

(nemrég feküdtem vissza

mert előtte büntetésben voltam

a kinti mosdóban)

fejem felemeltem aztán le

és félre a párnán

se szó se beszéd

nem üdvözöltem anyám

nem viszonoztam

boldog mosolyát

hogy újra lát

ma se tudom miért

 

de azóta is gyötör a

lelkiismeret miatta

 

s még sok

viszonzatlanságomért

 

hiszen utána a pesti utcán

milyen finom főtt kukoricát

kaptam

 

ma is érzem orromban

az illatát

 

s a bántásaim miatti

megbánást

 

 megtört szívemben

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr238819698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása