erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

menjünk, menjünk

2016. június 09. - gond/ol/a

 

Menjünk, menjünk

 

 

rángatja a kisgyerek

anyja kezét

ki megállt

útközben

beszélgetni

valakivel

de az

rá se hederit

beszél tovább

 

s a gyerek is

mondja egyre

menjünk már…..

 

s jut eszembe

én is ezt tettem

mikor

anyám minden

sarkon

útonútfélen

leállt

ha szembejött

egy ismerőse

s beszélgettek

felettem

rám se

hederitve

 

 

ó de dühös voltam

bosszankodtam

akár ez a gyerek

itt most előttem

ki leroskadtam

egy padra

jártamban

keltemben

elfáradva

 

s már nem akarva

sehova se menni

csak pihenni

 

hova is siettem annyira

mi volt olyan sürgős

mikor anyám megállt

minduntalan

 

ez a gyerek tudja?

 

Vagy csak hajtja

 

az életenergia

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr728794958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása